Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

GUNTAMATIC

teplo s budoucností


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »

http://www.espedi.cz


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Vážený pane Smějo,
rozhodnutí o investici do nového vytápění rodinného domu jsme řešili již nějaký rok a po celou dobu jsme hledali řešení, které nahradí komfortní ( bezúdržbové) vytápění akumulačními kamny spojené s vytápěním spotřebiči na tuhá paliva. Tyto zdroje tepla byly použity v místnostech a zůstávaly nám studené chodby, kde docházelo k tepelným ztrátám. V průběhu let jsem četl na internetu a povídal si s lidmi, kteří doma měli kotle, či jiné zdroje vytápění a sestavoval si z jejich postřehů obrázek o tom, co bych si chtěl domů pořídit za topení. Představa, že si pořídím kotel, ke kterému budu muset chodit přikládat, tahat palivo v kýblích a každý den vynášet popel, mě děsila.

V roce 2010 si můj kolega z práce pořídil kotel na pelety. Samozřejmě při zjištění ceny kotle  a typu paliva byl za blázna u lidí, kteří vlastní běžné kotle s (vysokou) cenou  okolo 60 000 Kč. Cena kotle přes 200 000 Kč byla jako z jiného světa. Argumenty, že kotel je samostatný  a nevyžaduje žádnou extra péči a popel se vynáší jednou za dva měsíce, byly nepředstavitelné. Jméno výrobce bylo pro lidi též velkou neznámou. Ale co mě zaujalo, byla informace o samočinné dodávce paliva do kotle, o jeho automatickém provozu, čistotě a schopnosti se sám regulovat a řídit. Jen ta cena kotle byla opravdu velmi vysoká. V roce 2010 jsem ještě o centrálním vytápění svého domu neuvažoval a tak jsem si informace o kotli uložil. V průběhu let se situace v rodině začala měnit a v průběhu roku 2012 jsme měli dilema, čím budeme vytápět náš rodinný domek, ve kterém nemáme místo na kotelnu, nemáme chuť ani čas běhat ke kotli, zásobovat ho palivem a být jeho otroky. Samozřejmě, že na přetřes přišly kotle se zásobníkem na uhlí, ale někde uvnitř mě lákala představa toho „drahého“ kotle na pelety.  Přečetl jsem si hodně informací o kotli Guntamatic Biostar, také hlavní byli zkušenosti majitelů těchto kotlů, kteří si je koupili a mohli se o své zkušenosti podělit a udělat si představu o tom, jak to u nás doma bude v budoucnu vypadat.
   
Poté začal kolotoč příprav včetně projekčních a stavebních prací.  Začátkem roku 2013 jsme začali pracovat a v září 2013 proběhla instalace samotného kotle Biostar včetně bojleru a příslušenství. Po zaškolení  Vašimi pracovníky přešlo řízení kotle do našich rukou. Musím podotknout, že článek „Jak se staví silo na pelety“ mi ulehčil hodně práce při vlastní výrobě sila. Velké plus vidím v automatické dopravě pelet do kotle a dodávce pelet do sila autocisternou, jen nechápu, když v dnešní době se každý ohlíží na ekologii, že cena pelet stoupá nahoru. Zatím jsme měli jen krátké mrazivé období, ve kterém nás kotel mile překvapil. Očekáváme, že bude dobrým partnerem I při velkých mrazech. Velice rád doporučím všem, kteří chtějí v klidu chodit do práce, věnovat se rodině, sportu, výletům do přírody a neřešit, jestli je doma teplo, či ne. Věřím tomu, že s tímto kotlem se úspěšně zapojíme do  nové zelené úsporám 2013, neboť jsme investovali nejenom do nového kotle, ale i do nového topení, včetně jeho projektové dokumentace a pořídili jsme si také 300 litrový boiler od firmy Guntamatic.
   
Je tu ještě jedna velice důležitá věc na kterou bych chtěl upozornit a to je celkový přístup firmy Esel k zákazníkovi. Od samého začátku při jednání s panem Polákem, návštěvou salonu kotlů v Kostelci nad Černými Lesy s panem Smějou, doporučením projekční kanceláře paní Mědílkové, dalšími odbornými konzultacemi  ohledně stavební připravenosti s panem Polákem, který nám byl vždy nápomocen,  vlastní realizace s pány Farským a Graňákem. Poté následovalo doporučení firmy na dopravu pelet CDP, která zajistila dopravu pelet do venkovního sila. Též mohu říct, že vše proběhlo naprosto v pohodé a peletky našli své místo vedle prvních, které jste nám zajistili s dopravou kotle. Jsem velice rád, že jsem se pro automatický kotel od Vaší firmy rozhodl a velice oceňuji profesionální přístup všech zainteresovaných osob, které jsem mohl při své investici poznat. Také máte velice pěkné internetové stránky, které mi byly po celou dobu inspirací a zdrojem informací. Jen drobné výhrady bychom měli k návodu k obsluze kotle, který jsme po zaškolení dostali k dispozici. Zdá se nám nepříliš podrobný. Ale vzhledem k úžasnému servisu, který nám firma Esel poskytla, je tato poznámka týkající se návodu spíše jako doporučení než jakákoli výtka. 

Je málo firem, které se zákazníky jednají férově, starají se a jsou jim vždy nablízku. Ještě jednou veliké díky a mnoho spokojených zákazníků do dalších let .
S pozdravem

Pavel a Veronika Adamcovi, Nalžovské hory, 14. 1. 2014

Datum publikování článku: 14.01.2014

copyright © esel – 2008